• Start
  • Fotografia cyfrowa
  • Jak robić zdjęcia
  • Gadżety
  • Kontakt
  • Blog

Partner serwisu

http://prototu-katowice.pl/

Galanteria skórzana

Dotacje unijne katowice

swiatgalanterii.pl

teczkiskorzane.com.pl

http://prototu-rzeszow.pl/

Popularne wpisy

Kontakt
1 marca 2015
Jak rozpoznać udane i nieudane zdjęcia?
5 marca 2015
Jak robić zadowalające zdjęcia?
7 marca 2015
Stosunek rozdzielczości do jakości wydruku
10 marca 2015
Szeroki wybór ramek na zdjęcia
14 marca 2015
Fotoalbum czy fotoksiążka?
26 marca 2015
Strona główna » Fotografia produktowa: zdjęcia 360°, packshoty i inne zdjęcia reklamowe

Fotografia produktowa: zdjęcia 360°, packshoty i inne zdjęcia reklamowe

Podstawą w wypromowaniu produktu w mediach tradycyjnych oraz internetowych jest fotografia produktowa. To działania, które mają na celu stworzenie efektownych oraz oryginalnych wizualizacji wybranego produktu. Zdjęcia reklamowe pokazują faktyczny stan produktu, a dzięki profesjonalnej obróbce można wyeksponować jego najważniejsze cechy oraz ukazać go w najbardziej atrakcyjny sposób.

 

Packshoty

 

Wśród rodzajów zdjęć reklamowych najpopularniejsze są packshoty, czyli ujęcia danego produktu na jednolitym tle - pozwala to potencjalnemu klientowi na skupienie uwagi wyłącznie na produkcie. Packshoty mogą składać się z jednego lub kilku ujęć, by jak najlepiej zaprezentować najważniejsze cechy produktu. Zdjęcia wiernie oddają stan faktyczny produktu.

 

Zdjęcia 360°

 

Elementy 3D stają się coraz bardziej popularną formą reklamy - również w fotografii produktowej. Chcąc nadążyć za obecnymi trendami, warto zainwestować w zdjęcia 360°, dzięki którym możliwe będzie ukazanie produktu z każdej strony. Fotografia obrotowa jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy chcieliby dokładnie zapoznać się z wyglądem danego obiektu. To także świetne rozwiązanie dla reklamodawców, którzy mogą w skuteczny sposób pozyskać nowych klientów. Przy wykonywaniu zdjęć 360 stopni warto skorzystać z usług wyspecjalizowanej firmy PROTOTU.

 

Retusz zdjęć reklamowych

 

Profesjonalna obróbka obejmuje kadrowanie i retusz (szparowanie, dodawanie cienia lub odbicia, dopasowanie kontrastu, poprawianie kształtu produktów, dostosowanie nasycenie barw do rzeczywistej kolorystyki produktu).

 

Fotografia produktowa jest procesem, na który składają się:

 

  • indywidualne konsultacje z klientem,

  • przygotowanie studia fotograficznego oraz produktów,

  • wykonanie zdjęć,

  • profesjonalny retusz,

  • przygotowanie plików.

 

Niezależnie od tego, czy zdjęcia reklamowe będą publikowane na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, czy będą przeznaczone do druku wielkoformatowego, zlecenia powinny być zawsze realizowane na najwyższym poziomie, tak aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

 

Marta Jeżowska
Blogerka, pasjonatka programów graficznych

Powiązane wpisy

Wybieramy niedrogi laptop do podstawowych zadań
31 sty 2017

Wybór niedrogiego laptopa do wszystkiego to naprawdę twardy orzech do zgryzienia – wybór co...

Kontakt
1 mar 2015

Kontakt: Włocławek ul. A. Mickiewicza 25 38 - 313 Włocławek tel. 12 422 34 80

Wynajem samochodu – jakie warunki?
14 maj 2017

Samochód z wypożyczalni nie jest luksusem szczególnie w okresie wakacji. Warto wiedzieć jakie...

Mineralny makijaż
13 maj 2017

​ Mineralne kosmetyki mają jedną szczególną cechę - są delikatne, w całości naturalne i z...

Kraków - miasto hoteli i apartamentów
9 lut 2016

Nie ma chyba drugiego tak magicznego miasta w Małopolsce ba.! w Polsce jak Kraków. Co więcej, nie...

Jak robić zadowalające zdjęcia?
7 mar 2015

Dzięki fotografii cyfrowej każdy z nas może z łatwością robić tanie i ciekawe zdjęcia – jest to...

© Copyright ratyodesign.pl. All Rights Reserved.
  • Start
  • Fotografia cyfrowa
  • Jak robić zdjęcia
  • Gadżety
  • Kontakt
  • Blog